Een gastvrije bedrijfscultuur is als een hoogrenderende investering: het vraagt om een initiële tijdsinvestering, maar betaalt zich ruimschoots terug in:
Waar kun je op rekenen bij een succesvolle implementatie van een gastvrije cultuur?
Klanten die zich welkom voelen, komen gemiddeld >50% vaker terug.
Teams in gastvrije organisaties scoren 40% hoger op werkgeluk.
Gemiddeld tot 2 x hogere klantbesteding bij gastvrije organisaties.
De ROI van gastvrijheid laat zich niet alleen in cijfers uitdrukken, het wordt uiteindelijk bijna ‘voelbaar’ en ’aan te raken’. Klanten vertellen dan ook regelmatig: “Daar klopt het”!
Het creëert een positieve spiraal waarin je een organisatie wordt, waar het tof is om te werken en gaaf is om te kopen. Dit resulteert in betere bedrijfsresultaten en maakt gastvrijheid tot een strategische investering die zichzelf keer op keer bewijst.
Begin vandaag nog met meten. Kijk naar je NPS, medewerkertevredenheid en klantretentie. Dit zijn je nulmetingen voor een succesvol gastvrijheidstraject.